Doa masuk dan keluar Jamban

3.12.12 20 Comments A+ a-



Bismillahi Rahmani Rahim



Ini entri lama..
Aku upload semula sebab gambar entri sebelum ni dah hilang..
Mungkin entri lama yang lain pun aku akan upload balik..

Jadi..

Sila nikmati:)









































































Jamban rumah aku memang kat tengah-tengah antara hutan dengan dapur..

Jadi sambil mak aku masak sambil tu aku bertempik mintak tolong ajarkan doa ni..
Kamu orang duduk bandar lahir-lahir jamban dalam rumah..
Mana pernah rasa azab sebegini:D



Moral : Jangan lupa baca doa nak masuk tandas nanti syaitan berak atas kepala..
Penat je setup rambut pacak kalau macam tu:D

20 komen

Write komen
aku_ein
AUTHOR
December 3, 2012 at 9:09 PM delete

Hehe..tang tutup kepala guna baju tu selalu aku wat..maklum la, tu yang paling senang..nak tutup kepala dengan gayung, kena tengok tempat gak..kalau tandas awam jarang ada gayung..terpaksa la guna baju je..

Reply
avatar
Len Inouie
AUTHOR
December 3, 2012 at 10:10 PM delete

hahahah... mcm tu pulak dah.

Reply
avatar
December 3, 2012 at 10:36 PM delete

berapa lama baru kau hafal doa2 tu??

buleh lak tempik dalam tandas..?? tapi bagus la.. masih ada kesedaran sivik lagi nak baca doa. evendoh tengah time kritikal camtu.. hoho. ;p

lagi best kalau kau letak maksud doa sekali. hehe.. ;D

Reply
avatar
December 3, 2012 at 10:59 PM delete

hafal dalam bahasa rumi pun boleh kan? :D

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
December 4, 2012 at 12:03 AM delete

hahahhaa.. takde.. rumah kampung aku jamban pon kat luar okey.. jamban terbang pon pernah dulu.. masa kecik laa.. dulu.. masa kecik.. kecik laa tapi...



*aku takleh bayangkan*

Reply
avatar
C++
AUTHOR
December 4, 2012 at 12:28 AM delete

Bhai NaZha...

Hahaha... memang satu kenangan yang best... kat kampung gua di Perak tue pon jamban masih kat luar rumah lagi... hahaha... BTW... err.. teknik guna baju tue tak pernah gua terai... hahaha... boleh dikira jadi ker???

Reply
avatar
C++
AUTHOR
December 4, 2012 at 12:28 AM delete

Lagi satu.... cantik aaa lu punya tulisan jawi... gua punya tulisan hancuss... macam cakar ayam... hahaha

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
December 4, 2012 at 1:14 AM delete

terbaiklah...slmt mak ada untuk membantu..hahaha

Reply
avatar
fendy abu
AUTHOR
December 4, 2012 at 5:25 AM delete

inilah adab masuk tandas...jgn lupa masuk kaki kanan

Reply
avatar
December 4, 2012 at 6:55 AM delete

aku pernah merasa jamban luar kat kampung aku dulu. jangan kata jamban luar, jamban semak pun pernah hhahahahah

Reply
avatar
kiru magu
AUTHOR
December 4, 2012 at 7:36 AM delete

makaihh,takpenah cover kepala pun masuk jamban..aisyehh,byk la shit setan kat kepala ni.

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
December 4, 2012 at 9:25 AM delete

best gak jamban kt luar ni.. memupuk semangat keberanian melawan hantu haha..

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
December 4, 2012 at 10:01 AM delete

LoL hahaa msti jiran2 smua tau rutin harian masa ko buang tu bila XD

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
December 4, 2012 at 5:57 PM delete

dh besar pon x hafal2 lagi..huhuhu..XD

Reply
avatar
C++
AUTHOR
December 4, 2012 at 10:35 PM delete

Jamban semak.... hahaha.... macam biasa dengar jer... tapi kat mana yer... hahaha

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
December 5, 2012 at 4:11 PM delete

seriusli, mula-mula memang susah..
tapi bila dah hari2 asyik buat rutin yang sama, memnag boleh hafal la jawabnya:)

adab masuk jamban memang kena jaga:)

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
December 5, 2012 at 4:12 PM delete

jamban semak pun kena baca doa bro:D

kes terpencil:D

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
December 9, 2012 at 5:51 AM delete

Bagusnya!
Aku pon slalu buat ringan je keluar masuk tandas..hehehe
Marilah kita semua berubah wahai kawan-kawan...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
January 1, 2013 at 5:13 PM delete

Hurm..

Doa selepas keluar tandas.. Bukan doa nak keluar tandas..
Orang takda baca doa dalam tandas..


Reply
avatar
January 31, 2013 at 1:09 AM delete

ustazah kat sekolah IB pun pernah citer pasal ni..Terbaikk la!

Reply
avatar