Nasi Lemak VS TomYam

13.12.12 14 Comments A+ a-




Bismillahi Rahmani Rahim



Malam ni Malaysia vs Thailand

Tapi 

Kenapa aku ada firasat tak elok je ni..:(
Aku harap Rajagobal ada bukak entri yang aku buat pasal analisis Malaysia vs Vietnam hari tu..
keh keh


Apapun..

Aku doakan kejayaan Malaysia..
Gudluck buddy..

Aku dan para penyokong Malaysia yang lain setia terpacak depan TV:)

Kalau menang, aku isyhtiharkan bahawasahanyaha makanan ruji aku adalah  tomyam..
Terima kasih heh heh


14 komen

Write komen
onn Lajer
AUTHOR
December 13, 2012 at 1:59 AM delete

ya harimau malaya aku nak kau sekurang-kurangnya lebih satu gol dari gajah putih hehe

Reply
avatar
December 13, 2012 at 2:48 AM delete

Go malaysia!!

*janganlupabelanjakamisama. :)

Reply
avatar
C++
AUTHOR
December 13, 2012 at 3:24 AM delete

Bhai NaZha...

Gua sokong Thailand malam nih... kasi fair la... itu hari dah sokong Malaysia.... hehehe

Reply
avatar
zack
AUTHOR
December 13, 2012 at 4:09 AM delete

Aku pun ada firasat tak baik..

Thailand kuat main bomoh...wakakak

kalah menang lantaklah..janji malaysia buat gol.

Reply
avatar
December 13, 2012 at 6:02 AM delete

gud luck malysia, tp nmpak mcm nak kecundang je..go go malaysia

Reply
avatar
Hnahdy
AUTHOR
December 13, 2012 at 6:03 AM delete

baca tajuk entry. ingat menu makanan untuk pilihan mlm ni

Reply
avatar
December 13, 2012 at 8:00 AM delete

kalau menang aku bogel depan pavi!!!

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
December 13, 2012 at 10:08 AM delete

medaiii medaiii hahah XD

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
December 13, 2012 at 4:41 PM delete

nasi lemak~ nasi lemak~ singgit satu.. ayam goreng ada, sambal sotong ada..lauk kerang pun ada.. singgit~singgit.

Reply
avatar
hime s
AUTHOR
December 13, 2012 at 5:21 PM delete

tomyam aku makan kat thailand sedap

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
December 13, 2012 at 5:46 PM delete

dah tewas...hihihi..mkne mknan ruji bkn tom yam la kan :p

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
December 15, 2012 at 9:29 AM delete

nAsik~~~~ lemakk~~~~

Reply
avatar