Diari Suami Isteri 5

12.8.16 7 Comments A+ a-




Bismillahi Rahmani Rahim













Serius orang lain semua tak pakai payung, padahal panas terik..
Kulit diorang memang dah evolusi lagi tebal sikit kot..
Ke kami yang puteri lilin tak boleh kena panas..

Apa pun, aku sangka baik..mungkin diorang kurang Vitamin D..

Macam-macam betul ragam suami isteri baru kawin ni..hehe



7 komen

Write komen
At-Tarmizi
AUTHOR
August 12, 2016 at 3:27 AM delete

hahaha.... tak boleh imagine macam mana kelam-kabut nak ke kereta tu =P

Reply
avatar
ben osman
AUTHOR
August 15, 2016 at 5:24 PM delete

Ahahaha pasangan putera puteri lilin ni

Reply
avatar
Noor Suraya
AUTHOR
August 15, 2016 at 9:34 PM delete

hahahaha..amek gambaq berlatar belakangkan payung.ehehheeee

Reply
avatar
Zyra Roxx
AUTHOR
August 16, 2016 at 9:26 PM delete

hahahah sapa suruh pegi waktu tghari terik wahai putera puteri lilin? XD

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
August 17, 2016 at 10:53 PM delete

Aku rasa korang berdua yang putera/puteri lilin.
Ipoh memang panas. Tapi orang Ipoh taf, boleh tahan panas #eh

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
September 19, 2016 at 2:07 AM delete

Yeap, korang berdua tu putera puteri lilin. Kekeke...

Reply
avatar
C++
AUTHOR
December 10, 2016 at 6:44 AM delete

Bhai NaZHa...

Lain kali kalu pi IPOH pakai la SPF30 ker SPF50 ker... Hahaha... baru lah okeh.. Hahaha

Reply
avatar