Yang Ringan Sama Dijinjing, Yang Berat Kau Pikullah Sendiri

27.12.12 11 Comments A+ a-



Bismillahi RahmaniRahim





Hari isnin lalu aku cuti sambung sampai cuti krismas..
dengan harapan agar aku lebih cergas dan produktif bila balik kerja..











Tapi..









Rasa malasnya minggu ni..
Kemalasan tahap super!
Macam ada pemberat 2 tan bertenggek dibahu..
Aku siap ingat semalam hari Isnin lagi pulak sedihnya..


Kuharapkan panas sampai ke petang, rupanya hujan rintik-rintik air bergelombang di waktu lunch..
eh eh tak kena eh perbahasa ni keh keh..









Ok lah, ni aku ada buat kartun untuk Blog Buasirotak 1Juta pageviews..
Kalau nak tahu pasal isu apa, boleh kelik sini:)




Selamat hari bermalasan sedunia:D


11 komen

Write komen
keri ikhwan
AUTHOR
December 27, 2012 at 2:59 AM delete

adoii.. cuti 2 bulan dah tinggal 2-3 hari...
rasa cam tak percaya je..
*cubit perut sendiri. kalau ini mimpi cepatlah bangun

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
December 27, 2012 at 3:45 AM delete

hahahah aik nazha? malas2 ko pon rajin update entry no :p

Reply
avatar
December 27, 2012 at 4:20 AM delete

aku pn nk malas juga lah..nk berak...cretttt

Reply
avatar
December 27, 2012 at 4:29 AM delete

kalau da malas, nak bt apa pun tak boleh.. jgn malas tarik nafas pulak ea..huhu

Reply
avatar
Hnahdy
AUTHOR
December 27, 2012 at 5:13 AM delete

biasalah tu.. dah cuti pastu nak keja balik. adoi

Reply
avatar
HEMY
AUTHOR
December 27, 2012 at 7:01 PM delete

aku siap sambung cuti rabu tu anak xsihat balik holiday

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
December 27, 2012 at 7:45 PM delete

ASYIK CUTI JE CMNE X MALAS...HUHUHU

Reply
avatar
December 27, 2012 at 8:00 PM delete

ekceli tahap kemalasan berkadar langsung dengan tempoh bercuti.. setuju x?

p/s : kalau pikir malas memang ramai yg xnak dtg keje.

Reply
avatar
Kotak Mancis
AUTHOR
December 27, 2012 at 8:54 PM delete

lagi lama cuti... makin bertambah liatnya nak g keja.. ye dak.. hahahaha

Reply
avatar
deno
AUTHOR
December 27, 2012 at 9:39 PM delete

kdg2 cuti sehari rasa mcm seminggu.. hihi

Reply
avatar
nurdani
AUTHOR
December 27, 2012 at 11:31 PM delete

cuti lama2 ni memang mengundang rasa malas melampau

Reply
avatar