Teaser K-Drama : Sepasang Kasut Itu

5.9.12 16 Comments A+ a-



Bismillahi Rahmani Rahim


Biasa kalau drama-drama, sebelum habis tu mesti ada  tayang sedutan episod 
untuk minggu depan dulu kan sebelum keluar kredit nama nama tu?

Ok, jadi ini sedutan untuk K-Drama | Sepasang Kasut Itu 

Jadi..persoalannya..

Kenapa Hanna menangis sambil memeluk tilam?

Kenapa dia teringat Hayyan yang bermuka dingin itu?

Kenapa air matanya meleleh ke bawah membasahi tilam?


Nak tahu?

 Nantikan sambungan K-Drama | Sepasang Kasut Itu Part III esok!



(perlu ke kau buat teaser macam ni?)..haish..getus hati kecilku..


16 komen

Write komen
nurdani
AUTHOR
September 5, 2012 at 4:25 AM delete

perlu sangatlah teaser ni

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
September 5, 2012 at 5:12 AM delete

hahahahahah kelasss gitu nazha...kelassss gitu XD

Reply
avatar
Taufik
AUTHOR
September 5, 2012 at 5:31 AM delete

kenapa air mata meleleh ke bawah membasahi tilam?
sebab graviti la haha

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
September 5, 2012 at 7:14 AM delete

cepat update yg ke3..^^

Reply
avatar
September 5, 2012 at 8:55 AM delete

wow dah ada header baru romantik gitu

Reply
avatar
skulluv
AUTHOR
September 5, 2012 at 9:34 AM delete

teaser adalah sesuatu yang mnarik.

Reply
avatar
C++
AUTHOR
September 5, 2012 at 11:21 AM delete

Tilam ... Tilam... Tukar Tilam Lama... Tilam.... Tilam....

Bhai NaZha...

Hahaha..... air liur basi takder ker.... hahaha

Reply
avatar
C++
AUTHOR
September 5, 2012 at 11:22 AM delete

Bhai Noob...

Hati sudah ader taman lar.... hahaha

Reply
avatar
norinaomar
AUTHOR
September 5, 2012 at 4:15 PM delete

nazha tengah angau neh..moga cepat penuh tabung kawen ya!

agaknya sebab dia rindu Hayyan tak

Reply
avatar
misz_eyza
AUTHOR
September 5, 2012 at 6:32 PM delete

alahai ingatkan dah ada citer hehe cepat2 nazha hapdet k-drama tue.. tak sabar nak tahu apa jadi...


btw, heeader nampak gempak, kreatip dan berseni.

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
September 5, 2012 at 6:40 PM delete

fuuh. dah macam iklan telebisen dah ni. smart idea

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
September 5, 2012 at 8:19 PM delete

wakakakaka... aku pun selalu gak nak buat intermission macam nie.. tapi.. aku nie jenis tak tepati masa.. jadi.. aku abaikan.. koh koh koh

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
September 5, 2012 at 11:04 PM delete

kenapa perlu ada sambungan??uhuk

Reply
avatar
SiBudakKurus
AUTHOR
September 5, 2012 at 11:58 PM delete

kad raya dah smpai. thanks ye. ternanti2 smbungan :-)

Reply
avatar