Kalaulah...

15.1.13 9 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim



Reupload oldskoool entry







Kalaulah...



























































Kalaulah mesin ATM ada perasaan..



Aku jengkel betul orang yang buang sampah merata-rata..








9 komen

Write komen
merahitujambu
AUTHOR
January 15, 2013 at 2:00 AM delete

kan..sekehkan kepala org tu..sakit hati.!!

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
January 15, 2013 at 3:02 AM delete

agak 'taf' mesin ATM tu. XD .. dan kita pun satu, dh nmpk bersepah, tidak rajin pula nk tolong kemas/kutipkan. PHD dimana2. dengki pd cleaner..abam bank, =3=" manusia, dah tahu pemalas, rajin pulak tekan 'mahu resit'.. XD. *pank!*

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
January 15, 2013 at 5:55 AM delete

tula pasal, saja je sebab ada jenis manusia yg suka fikir " kalau xde sampah, xde keje la en cleaner tu, nanti mkn gaji buta"
smpah sendiri, smpan jela dlm poket , jmpa tong baru buang,

Reply
avatar
January 15, 2013 at 7:19 AM delete

bukan setakat mesin ATM, aku pon nyampah gak tengok kertas berlonggok2 atas tu. padahal tong sampah x sampai sejengkal jauh dia..

best gak ada mesin ATM camtu. haha~

Reply
avatar
SiBudakKurus
AUTHOR
January 15, 2013 at 8:17 AM delete

tau xper..rase nak jerit je ke die suruh kutip balik

Reply
avatar
misz_eyza
AUTHOR
January 15, 2013 at 6:00 PM delete

dah tahu tak nak simpan resit, lain kali janganlah cetak.. tengok kat skrin dah la... kan merugikan alam.

Reply
avatar
HEMY
AUTHOR
January 15, 2013 at 6:59 PM delete

mana ada merata2...atas atm mesin je..berpusat kat situ..hahaha

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
January 15, 2013 at 8:47 PM delete

aku pun tak faham gakk.. kengkadang aku tengok tong sampah tue kosong jer.. sekekliling ATM beersepah resit.. ai ai ai ~

Reply
avatar
Tengku Puteri
AUTHOR
January 16, 2013 at 12:21 AM delete

emm...sungguh tidak berbudi bahasa beliau...

Reply
avatar