Unta Skala Besar

2.11.12 16 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim



Blog ini terkena buatan orang minyak lagi..
Gambar semua hilang..
Aku dah takde mood nak update
Tak guna kau orang minyak..



Tapi..Kusangkakan panas sampai ke petang, kat Cheras ni asyik hujan je lah pulak..*apakah*
Nasib baik ada yang prihatin..hulurkan tangan ringankan beban..
Kau memanglah seorang pejuang DOTA yang berjiwa murni keana sanggup melaksanakan tanggungjawab sosial murni ini..
Walaupun aku tak minat DOTA kerana selalu dianggap newbie dan tak berdaya saing, tapi aku doakan kau berjaya menghapuskan kejahatan di alam PC itu..
Karang2lah aku upload kat imgur.com tu ok:) hehe



Baik..nak kongsi sedikit gambar pula kali ini..
Ingat tak entri Eid Adha sebelum ni?
Ya, atas nilah gambarnya sebelum ia bergelap..



Tempat kerja aku ada buat makan2 sempena Hari Raya Eid Adha kelmarin..
Jadi aku selaku AJK Outdoorrior Designer Ballon El' Dior telah dibertanggungjawabkan buat sedikit tacap2 untuk menghias pentas dan sekeliling alamaya..
Aku pun sempat gunakan ilustrasi kat atas ni untuk direalisasikan atas polisterine..
Susah juga sebab nak kena gabungkan 2 polisterine untuk melukis..

Gambar ni semua lepas habis majlis masa tengah kemas2..Jadi, dah tak berapa nak cantik..
(padahal memang tak cantik pun aku hias:D haha)



Seterusnya biarlah gambar yang berbicara..











Bersama pemenang peraduan mewarna..













Boleh mereka orang kata muka unta tu macam kancil..
Aku memang tak berbakat :(

16 komen

Write komen
nurdani
AUTHOR
November 2, 2012 at 2:32 AM delete

hahahahahaha. comel ape kancil tu. eh unta.

pandai hang hias. cantik

Reply
avatar
Fendy
AUTHOR
November 2, 2012 at 2:33 AM delete

unta tu make up kot....

Reply
avatar
November 2, 2012 at 3:34 AM delete

unta zaman moden. ok ja . cantik pun.

Reply
avatar
November 2, 2012 at 3:55 AM delete

oh..unta ke tu? ingatkan kancil leher panjang.. haha. ;p

Reply
avatar
kiru magu
AUTHOR
November 2, 2012 at 5:16 AM delete

haha,kancil pun bolehhhhh~ XD

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
November 2, 2012 at 6:57 AM delete

hensem per unta tu, style tersendiri tue~ ^^

Reply
avatar
November 2, 2012 at 7:16 AM delete

ko yang mana satu bro... yg pakai spek tu ke?

Reply
avatar
Taufik
AUTHOR
November 2, 2012 at 9:44 AM delete

perodua unta haha
comel gila bro

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
November 2, 2012 at 5:40 PM delete

napa x ajk sy mewarnaaa...lama x warna menual tauuuu

Reply
avatar
Yousof
AUTHOR
November 3, 2012 at 1:37 AM delete

Aku pun perasan akan saiz kepala unta tu tapi apa pun hasil kerja kau tu tetap cun! Mesti bangga kan..

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
November 3, 2012 at 4:08 AM delete

kalau saya lah, sebelum tu maaf bebicara begini.. "jujurnya, unta tu kelihatan seperti anak dinasour, nasib baik ada pak arab yg menunggang menyelamatkan keadaan, maka nampak la macam emm.. unta" XD.

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
November 3, 2012 at 10:26 PM delete

aku pon agak yg tu kot...tp rambut dia tak mcm karektor lukisan dia la..mungkin juga bukan XD

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
November 4, 2012 at 8:39 PM delete

koh koh koh.. lawo der kancil tue...eh... unta.. unta... koh koh koh...
tue laa.. kalau aku jadi lu der kena santau macam tue, aku pun meroyan gak..

ermm... image hosting adalah jalan terbaik, cuma seksa sikit laa kot..kena copy paste bagai..

Reply
avatar
cci
AUTHOR
November 5, 2012 at 1:36 AM delete

cute ape walaupon unta bkn kancil ngee.. ape pun sabar ek.. kalo semua post kene attack..ngan org minyak..

Reply
avatar