isRAEL isREAL Terrorist

23.11.12 11 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim



Versi Dia 





Versi kartunster


Untuk para bloggers, perkongsian macam ni nampak macam remeh tapi aku percaya, 
inilah bukti bahawa kita bersama mereka di Palestin !


tengok video ibu yang cedera menyanyi untuk menidurkan anak yang cedera parah di Palestin...
sangatlah...speechless..




11 komen

Write komen
nurdani
AUTHOR
November 23, 2012 at 2:12 AM delete

ha'ah..sebak aku tengok :(

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
November 23, 2012 at 4:44 AM delete

owh nazha i am so proud of you...*sob sob*
jom menderma, show that you really care ^^

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
November 23, 2012 at 5:50 AM delete

disebabkan entri ni dengar kata israel tengah bersiap2 nak serang Malaysia haha..
Terbaik SetanYahuuu

Reply
avatar
November 23, 2012 at 6:02 AM delete

setan mana nak ngaku diri dia tu setan.. kan?? benda yang dah dijangka.. dorang takkan dapat pegang janji.

tadi sebelum solat jumaat ada NGO datang tunjuk video dari Gaza. nak menangis tengok dorang.

nak perang lagi..?? silakan. cuma jangan terkejut kalau ummat Islam 1 dunia bangkit menyokong. mujahid Palestin sekarang tak keseorangan lagi.

Reply
avatar
November 23, 2012 at 9:35 AM delete

marilah kita sama2 membantu rakyat palestin di gaza. btw lukisan karikatur tu mmg menjadilah.

Reply
avatar
Abu Huzaifah
AUTHOR
November 23, 2012 at 8:05 PM delete

mari ramai2 kita kutuk kaw2 punya Yahudi Zionis Israel...

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
November 24, 2012 at 11:07 PM delete

Sampai kiamat pon mereka takkan berubah... Semoga mereka hancur.

Reply
avatar
November 25, 2012 at 6:07 AM delete

Salam kenal blogger Malaysia....

Reply
avatar
Yousof
AUTHOR
November 25, 2012 at 6:34 PM delete

REAL Terrorist!!


Diaorang sibuk cari senjata, tapi senjata kita yang sebenar adalah.. DOA. -Nabil MaharajaLawakMega2012

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
November 25, 2012 at 10:44 PM delete

byk sgt video2x dan crita yg smpi kdg2x tak terluah utk berkata2x...smga keamanan skrg trus dikecami selmanya...

Reply
avatar