Hijrah ku

15.11.12 11 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim


Hai semua:)
Wah, lamanya tidak kemaskini akaun..
Lama sangat sampai bahasa baku penuh saya gunakan untuk entri kali ini..
hehehe..



Saya hendak mengucapkan Selamat Tahun Baru Hijrah 1434.
Semoga kita sama-sama dapat manfaatkan usia yang diberi di tahun baru ini untuk berhijrah ke arah kebaikan..Amin:)



Klog kartunster ini pun sudah berhijrah tahu..
Apa ingat Blog tidak boleh berubah ke?:)



Jadi mulai saat ini, kartunster akan berhijrah daripada :


Picasa




kepada



Imgur

Harap serangan orang minyak dan buatan orang akan terhenti selepas ini..

Kalau tidak..
(ada cadangan apa perlu saya lakukan?) hehe


11 komen

Write komen
November 15, 2012 at 10:57 PM delete

ada. kita bakor je..

hopefully takde lagi la orang minyak dok tido dalam klog ko ni.. ;p

Reply
avatar
kiru magu
AUTHOR
November 15, 2012 at 11:31 PM delete

haha,rasenyer org minyak tu pun dah berhijrah dah kot..cari mangse lain..hehe

Reply
avatar
Yousof
AUTHOR
November 16, 2012 at 12:22 AM delete

Semoga 1434H membawa 1001 kebaikan insyaAllah..


Aku pun tak sabar nak layan K-Drama semula. *serius*

Reply
avatar
PiSCes Za
AUTHOR
November 16, 2012 at 12:31 AM delete

Salam tuan rumah,

aku nampak Teres 2 atas tu.. huhu

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
November 16, 2012 at 12:53 AM delete

baru nak suh en.nazha buat pendinding kt blog ni.. XD
buatan orang kuat sgt niii...

*ada 1entri sy pun kene tempias gk, mgkin itu amaran, ceywahh*

Reply
avatar
November 16, 2012 at 12:57 AM delete

selamat berhijrah wahai gambar2 dalam blog awok ne.. hehehe sy pun pkai img jugak

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
November 16, 2012 at 1:21 AM delete

K-Drama lambat sikit bro..:)

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
November 23, 2012 at 5:56 AM delete

harap2 tak kena camtu jugak. malas nk fikir n pening2

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
November 25, 2012 at 10:35 PM delete

harap2x..ok je pasni! :)

Reply
avatar