Salam 3 - 0

25.11.12 22 Comments A+ a-



Bismillahi Rahmani Rahim


Malaysia main memang sangat "kool"..lah sangat semalam..
Pemain "tak" pernah hilang bola..
Bola cross "semua" memang dapat kat striker..
Pemain tengah memang "hidup" gila..
Pertahanan "pandai" buat overlap yang bermutu..
"Taktik" tiki-taka yang menekankan corak hantaran pendek dan 1-2 memang "sangat" menjadi..
Sepakan percuma "sangaat" lah kat corner tiang gol..

#sarkastik..

















Komen-komen kat Sokernet memang semua emosi dan marah-marah gila..
Tapi ada juga yang lawak rotflmao bahaha..



Aku memang sakit hati, tapi aku taknaklah maki hamun mencarut bagai..
Sebab aku percaya, itulah "doa" untuk pasukan Malaysia..
Kalau nak Malaysia menang, bukan setakat FAM, pengurus, jurulatih, pemain dan sebagainya, tapi peminat pun sama juga..
Cuba bayang kalau 10juta yang maki hamun, tak ke parah team Malaysia nanti..

Jadi, aku ambil pendekatan tunggu dan lihat je lah dulu..
kalau Malaysia menang lawan Laos dengan Indonesia, lepas tu menang piala AFF tahun ni dengan mengalahkan Singapore tak ke malu nak elak ludah yang dah diludah ke langit..

:)



22 komen

Write komen
Anonymous
AUTHOR
November 25, 2012 at 9:30 PM delete

agaknye bkn pemain je kene struggle traning....tp coach pun kene g traning jgk...bru fair&square....

Reply
avatar
Taufik
AUTHOR
November 25, 2012 at 9:31 PM delete

hero memang kena kitai dulu
satgi last2 minit menang punya haha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
November 25, 2012 at 9:32 PM delete

wow semangat...lily (adik ko)

Reply
avatar
Razfira
AUTHOR
November 25, 2012 at 10:01 PM delete

sentap btol pakcik tu. hehe

Reply
avatar
art zam
AUTHOR
November 25, 2012 at 10:42 PM delete

Apa sudah jadi Rajagobal ?!

Reply
avatar
Amin Aizuddin
AUTHOR
November 25, 2012 at 10:46 PM delete

Nak kalahkan LAOS lepas ni susah jugak kot..haha

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
November 25, 2012 at 10:46 PM delete

tu la...kecewa mmg kecwa la..tp xla smpi mencarut..kena tgk dulu...sokong la apa yg perlu.huhuhu

Reply
avatar
Noor Suraya
AUTHOR
November 25, 2012 at 11:05 PM delete

suami sy pun ckp cmtu.ahhahaha...tp sy trus takleh tgok..sakit hati.ehehehe..

Reply
avatar
Noor Suraya
AUTHOR
November 25, 2012 at 11:07 PM delete

apapun,kita kena jugak sokong pasukan HM ni..Kalau dak,kesian kt depa.Jangan kutuk teruk2 sangat.kesian depa.hheeheheheehe.....tp nk tergelak gak baca UTUSAN sbb ada gak 'cuit' cket pasal perkahwinan APEK.

Reply
avatar
November 26, 2012 at 12:18 AM delete

kena tetap sokong pemain malaysia w/pun dorg kalah..xD
xmau tuding jari kat siapa2.mmg kecewa tp nak buat mcm mana, adat permainan kan.. ;)

Reply
avatar
skulluv
AUTHOR
November 26, 2012 at 2:49 AM delete

harapnya lepas ni menang dan menang dan menang dan menang dan menang dan menang.

:)

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
November 26, 2012 at 5:28 AM delete

saya mengambil pendekatan tunggu dan lihat... mencarut pon tara gunaaa... koh koh koh

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
November 26, 2012 at 6:56 AM delete

king Gopal diharap insaf slpas ni...

Reply
avatar
November 26, 2012 at 7:09 AM delete

yang koyak kertas tu mcm geng2 ultras malaya yg chant singapura anjing tu je huhuhu

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
November 26, 2012 at 8:51 AM delete

norma permainan mcm tu la, ada masa kalah, ada masa menang...

Reply
avatar
Yousof
AUTHOR
November 26, 2012 at 9:29 PM delete

Sakit hati memang sakit hati tengok HM 'berjuang habis-habisan' macam tu. Pertahanan yang sangat 'kukuh' nemambah rasa geram. Tapu tu lah, maki hamun pun tada guna. Itu dikira doa. Saya tunggu dan lihat juga..

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
November 27, 2012 at 1:01 AM delete

kalau ultras dengan penyokong tak ada adab, memang tak hairanlah malaysia tak menang

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
December 9, 2012 at 6:05 AM delete

Aku baca komen bangla tu dlm hati dgn suara bangla..hahaha

Reply
avatar