Tahu-tahu je

25.7.12 15 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim


Macam biasa bila bulan puasa..




duit kereta duit rumah duit kad kredit duit astro duit topap duit api elektrik duit raya anak buah bla bla bla...
gaji dan bonus adalah untuk perkara diatas..

kisah benar orang gomen..hehe

15 komen

Write komen
nurdani
AUTHOR
July 25, 2012 at 11:40 PM delete

hahaha. perabih kat situ je la. bab duit raya kat anak2 buah ni lagi haru sikit

Reply
avatar
norinaomar
AUTHOR
July 26, 2012 at 12:21 AM delete

tahun ni samaje macam tahun lepas..sepupu sorang RM2 je..kalau ditanya apasal sikit sangat.."Aii..takkan nak kena habiskan semua kott"

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
July 26, 2012 at 12:29 AM delete

untung laaa orang Gomen dapat bonuss.. koh koh lph

Reply
avatar
art zam
AUTHOR
July 26, 2012 at 7:59 PM delete

ko org JB ker bro!!

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:01 PM delete

hamik...untung laa org gomen eh..kita pon org swasta dpt gak laa..**harap2..keh..keh

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:09 PM delete

ya..memang haru jugak..

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:10 PM delete

nak nak kena anak buah ramai..agak fffuuuu jugaklah:)

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:11 PM delete

tula..ingat nak bagi dik ah duit raya la..hehe

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:11 PM delete

boleh wat recycle da bro..hehe

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:12 PM delete

moga gomen dengan swasta dapat sama la:)

Reply
avatar
ParkAir
AUTHOR
July 26, 2012 at 9:04 PM delete

Aku tak pun huhu, besederhana lebih baik.

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
July 26, 2012 at 11:17 PM delete

tula..kena bersederhana kan:) mohon tips dari encik parkair..hehe..

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
July 27, 2012 at 6:41 PM delete

takpe takpe... hang hulur ke Along dia jer.. wakaakkakaa

Reply
avatar