Egoism?

11.10.12 26 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim


Saya ada seorang guru Bahasa Melayu yang baik..
Beliau yang telah berkahwin dengan adik kepada cikgu Bahasa Arab saya pernah berkata..

"Kerana pulut, santan binasa..kerana mulut badan binasa"

Tapi saya rasa 

"Kerana pulut, santan binasa, kerana mulut..















..kerana mulut, Lu pikir lah sendiri!" :D

Ok ni rekaan..bosa jangan marah ha:)

26 komen

Write komen
alieavea
AUTHOR
October 11, 2012 at 11:52 PM delete

kesian...kompem sempot bos tuh nanti...haish~~

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
October 11, 2012 at 11:53 PM delete

tu la kerana mulut ..amek bossss.mndaki la.budget dri betulll..tak nak ngaku salah.hihi ;)

Reply
avatar
Taufik
AUTHOR
October 12, 2012 at 12:02 AM delete

bangunan tu ada 10 tingkat ja aku kira
mana lagi the rest 38 tingkatnya?

Reply
avatar
nurdani
AUTHOR
October 12, 2012 at 12:06 AM delete

kalau dia nak naik tangga untuk tiga tingkat dulu pun boleh. lepas tu naiklah lif. at least dia bersenam sikit.hehe

Reply
avatar
norinaomar
AUTHOR
October 12, 2012 at 12:18 AM delete

ala naik tangga setingkat je, pastu naikla lif..

Reply
avatar
October 12, 2012 at 12:29 AM delete

ala.. apa susah. naik je tangga sampai tingkat 1. pastu naik lif. sampai kat ofis buat muka bajet kool.. mesti pekerja semua kagum tengok boss relax je naik tangga sampai tingkat 10.. (or tingkat 48 cam yang kau tulis tu.) ;p

Reply
avatar
missSenget
AUTHOR
October 12, 2012 at 12:37 AM delete

aku musykil ni..

boss tu nk kemana..? kenapa dia gabra2..? dia ada buat salah ke..?

ko kan pekeje..ke ko CEO..? ke camne..?

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
October 12, 2012 at 1:58 AM delete

err..penatlah nak lukis lagi 38..

Reply
avatar
The Sharkox
AUTHOR
October 12, 2012 at 2:22 AM delete

nak pi tingkat 48 naik tangga, nak naik satu tingkat baru la pakai lif, ye dok?

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
October 12, 2012 at 3:20 AM delete

"Kerana pulut, santan binasa..kerana mulut, badan jadi sasa"
berkat senaman turun naik tangga

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
October 12, 2012 at 3:24 AM delete

ala ko ni tofik...particular sungguh, kasi la chance, komik suka2 ja pon..

p/s: hahahaa aku pon selalu ja particular mcm ko sbnarnya kahkahkah XD

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
October 12, 2012 at 3:26 AM delete

baru aku nak kata dia boleh naik lif diam2 di tingkat 2...hahahaaa

Reply
avatar
waz
AUTHOR
October 12, 2012 at 3:28 AM delete

sy suka boss awak hihih

Reply
avatar
October 12, 2012 at 5:31 AM delete

tu bkn bagus untuk jntung, sakit jntg ada la... hikhik

Reply
avatar
nurdani
AUTHOR
October 12, 2012 at 6:32 AM delete

lebih kurang strategi. haha

Reply
avatar
October 12, 2012 at 8:08 AM delete

alamak... aku tak sempat baca lagi nazha dah hilang komik ko... mohon upload balik

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
October 12, 2012 at 8:55 AM delete

Errr..AKu pon tak dapat baca..
Dah hilang...

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
October 12, 2012 at 9:38 PM delete

en nazha kena buat sesuatu hohop =3=b...

Reply
avatar
October 13, 2012 at 11:03 PM delete

tak nampak lah gambar. why eh?

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
October 14, 2012 at 12:28 AM delete

public setting tak berkesanlah cero..mmmm

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
October 14, 2012 at 10:04 PM delete

aku pun tak sempat tengok gambo... erm erm..

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
October 15, 2012 at 12:05 AM delete

kenapa asyik hilang je awok pyanya lukisan ni

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
October 16, 2012 at 7:26 PM delete

aloo..gambar tak nampak la..yang ada no entry je..hehe.

Reply
avatar
Yousof
AUTHOR
October 17, 2012 at 6:56 PM delete

Alamak aku pun tak sempat tengok gambar la bro.. Aku pasti kau mesti fed up kan dengan masalah gambar hilang ni.. Sabar eh.

Reply
avatar
kiru magu
AUTHOR
October 21, 2012 at 7:45 AM delete

klu bende ni mmg betul terjadi,mmg masakla bos anda XD

Reply
avatar