Kisah Layang-layang - Hidup dengan Gagah & Berani

4.11.11 2 Comments A+ a-

Bismillahi Rahmani Rahim

Hai semua ;)
Inspirasi.....bukan datang dari jasad yang bernyawa sahaja..
Kadang2 ia juga datang dari alam sekeliling kita..cuma kita je tak perasan..
Kegagahan dan ketabahan dalam hidup tidak boleh kita belajar dalam buku teks..
Dalam kamus dewan pun tak boleh juga,kat situ cuma da definisinya je..
.
.
Ia adalah kerana..
.
.
.
Kita cuma boleh belajarnya dari pengalaman hidup...bukan pengalaman tu guru yang paling baik ke ;)
Jadi, sila enjoy cerita ini ya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
**kagum tengok layang-layang membelah awan dengan gagah berani**
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"biarkan yang lepas berlalu pergi..aku nak jadi dewasa..menuju masa depan yang cerah..hidup dengan gagah berani macam layang-layang"
.
Budak2 memang senang nak dibentuk kan..
Sebab mereka kudus lagi..Anda?;)




p/s : Ini kisah benar tahu:)

2 komen

Write komen
faizal
AUTHOR
November 29, 2011 at 12:34 AM delete

suka baca blog awak...nak mintak izin share kat fb....bia awk byk peminat..=)

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
November 29, 2011 at 4:14 PM delete

ehehe:) saya cuma nak kongsi apa yang saya terfikir je..silakan:)

Reply
avatar