Jangan Lagi Dikau Tangisi Lagi | Mohon Kuat Semangat :)

29.11.11 2 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim



Hai semua :) senyum..tak perlu kata apa-apa..hehe..eh,tergelak pula..
Walaupun masih tawar, kelat dan kelihatannya seperti terpaksa menarik bahagian hujung bibir ke arah pipi,
mohon semua senyum ya :)

Harimau Muda masih bertaring lagi..mohon rileks semua ya ;) 
Insyallah, kalu dah tersurat pada takdirnya, ada rezeki boleh punya pergi Olimpik..
Tak nak senyum juga?Ok tak mahu paksa..harap semua boleh senyum lepas tengok kartun kat bawah ini:)
hehehe..nak gelak dulu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Tak senyum juga?huhuhu..Oklah,tak nak paksa..
Apapun..GO Harimau Muda...AUMMMM!!!





p/s : Senyum seindah suria yang membawa cahaya, senyumlah dari hati duniamu berseri..

2 komen

Write komen
GOKU
AUTHOR
November 29, 2011 at 9:01 AM delete

en nazha, lepas ni citer pasal hoki plak, baru lah tak sedih.. :)

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
November 29, 2011 at 9:11 AM delete

ahaha:)hoki bukan kalah juga ke dengan new zealand hari tu..Piala juara2 kot..

Reply
avatar