Villa Nabila itu suami aku

20.11.13 16 Comments A+ a-




Bismillahi Rahmani Rahim




Kalau perasan..
Orang Malaysia bertabiat pelik..


Selalu suka nak letakkan kesalahan kat orang/makhluk/faktor lain..










..walhal sendiri punya salah..









Tak pernah suka nak tuding jari kat diri sendiri..










..padahal semua masalah kebanyakannya berpunca dari kita..










Sebab tu aku tak hairan bila ada kes orang hilang bebaru ni pun..










..makhluk tak berapa nak halus ni jugak yang kena tuduh..
tak berperikemakhlukhalusan betul kau orang kan..









Boleh tak kalau kau..









tak susahkan dan libatkan orang lain dalam masalah ni..?



Call la mak bagitahu nak pergi mana-mana pun..
Kalau dah namanya mak mestilah dia risau..

pandai..!


Kasihan makhluk halus kena fitnah..
Kalau aku makhluk halus, aku dah resign..
merajuk dah nak takut2kan orang lagi..


dah kenapa tajuk entri ni macam drama pulak..


16 komen

Write komen
EZAN IDMA
AUTHOR
November 20, 2013 at 3:59 AM delete

So true! Habis satu malaysia kene troll gn dak aizat tu

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
November 20, 2013 at 4:50 AM delete

hahhahahaha... tak taulah.. mak dia kata anak dia tue sekolah aliran khas.... entah ler.. yang mana satu betul entah... awal awal satu malaysia kena troll... kah kah kah...

Reply
avatar
Nur A.Z
AUTHOR
November 20, 2013 at 5:50 AM delete

haha, u dont say? ending yg kelakar,sume belasah budak tu.. ksian hantu kat villa tu yg dipersalahkan..

Reply
avatar
Taufik
AUTHOR
November 20, 2013 at 6:18 AM delete

budak aizat ni tungga masa ja nak dibuat satay!

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
November 20, 2013 at 7:00 AM delete

incik nazha maaf saya bertanya, bagaimana pula ya dengan kes blog kartunster satu ketika dahulu dimana artworknya telah hilang dari pandangan mata readers.. ? adakah itu angkara mahkluk jin pakai toncet ikat dua, atau sebenarnya kesalahan sendiri ? (saya rasa berdosa pernah teranggap blog ni berpuaka dahulu, saya minta maaf) .

*sambil hulur mikrofon*

Reply
avatar
November 20, 2013 at 8:21 AM delete

ada kawan aku cakap, kalau mak dia la kat tempat makcik tu.. "mau ditamparnye muka budak tu. pastu dia gari budak tu dalam villa sampai kebulur. menyusahkan orang betul.."

punya la banyak versi cerita.. rupa2nya sorang je yang 'hilang'. cehhh~

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
November 20, 2013 at 11:16 PM delete

ahahahha..hakikat..suka menyusahkan org..budak tu ptt di ikat di villa nabilla satu hari baru berakal

Reply
avatar
Keri Ikhwan
AUTHOR
November 21, 2013 at 12:09 AM delete

suruh budak tu buat kerja amal bersihkan villa nabila sebulan. tanda minta maaf kat semua hantu2 kat rumah tu

Reply
avatar
nanadhoi
AUTHOR
November 21, 2013 at 7:36 AM delete

HAHHHA, ini kelakar. tu lah, dah terjadi habit agaknya selalu salahkan benda lain/orang lain.

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
November 21, 2013 at 9:02 AM delete

Dengan setan-setan gi belasah budak tu...

Pegi troll satu Malaysia.
Kesian makhluk halus dipersalahkan....

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
November 22, 2013 at 10:17 AM delete

ayat pertama entry ni agaknya dah menjawab sedikit sebanyak soalan cik biskot...

ya... kerana incik nazha juga merupakan orang Malaysia...

kekekekekekekek~

Reply
avatar
November 24, 2013 at 4:45 PM delete

tumpang kesian kat mahkluk tak bersalah tu dan tumpang kesian pada yang terlibat

Reply
avatar
Akhelaken
AUTHOR
November 24, 2013 at 8:10 PM delete

bikin malu rakyat joho :)

Reply
avatar
November 27, 2013 at 1:52 AM delete

bhahaha..aku suke ending dia. mcm nak join sekali belasah budak tu

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 29, 2014 at 7:23 PM delete

ha..tgk2..nabila jgk yg salah..~wakil makhluk tak brape halus.. :p

Reply
avatar