Teaser Komik Kolaborasi 2015

16.1.15 5 Comments A+ a-





Bismillahi Rahmani Rahim




Ramai yang dapat memecahkan teka teki berbentuk coding pada entri aku minggu lepas..
Aku mengucapkan syabaaas bheti..syabaaas inspektor shahab!!
Sesungguhnya bahagian jawi otak kalian memang belum "gangren" lagi..
Sila angkat tangan kanan perlahan-lahan..letak kat bahu kiri..
Tepuk bahu tersebut 3 kali sambil mengucapkan tahniah tahniah tahniah..

Tapi tak yah kerek sangat..tu baru peringkat asas beb..

Kalau nak bagi aktif balik benda tu, cuba try coding yang ni pulak..
Ni kira up sikitla..level2 pra sekolah..

Goodluck :)




































































































-teaser cover komik-


Sila menabung dengan segera untuk mendapatkan naskhah ohsem ni ye pembaca sekalian..
Stok sangatlah terhad..
Kawan2 kartunis yang menyumbang untuk komik ni sila ambil maklum ye..

Info lanjut akan aku terangkan dalam entri akan datang :)

Yeahooooooo!!!!!!












5 komen

Write komen
cEro
AUTHOR
January 16, 2015 at 5:35 AM delete

Eeehhh???
Siapa dia lelaki kacak dekat cover komik tu sebelah kanan penjuru bawah tu???
Macam pernah tengok laa...hahahaha

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
January 16, 2015 at 6:32 AM delete

Jyeahhhh!!!! Nantikan Kemunculannyaaa~ XDDD

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
January 17, 2015 at 5:28 PM delete

hahahahha... kemain nak coding bagai.. nasib baik aku tak melawan Ustaz sekolah agama aku dulu.. kakakaka... .. yeahhh.. nantikan kemunculannyaaa... koh koh koh

Reply
avatar
January 18, 2015 at 8:58 PM delete

tahniah bero... berkolaborasi sekali lagi. kena pecahkan tabung ayam la camni. hohoho

Reply
avatar