Hero Yang Terkantoi

31.10.11 2 Comments A+ a-

Bismillahi Rahmani Rahim

Lokasi kejadian | Tempat kerja aku 
Masa | Sejam sebelum waktu kerja habis
.
.

Sedang aku jalan kaki nak pergi jumpa Pn.Claudia Schiffer, aku dikejutkan oleh bisikan John Statham 
dari arah belakang pintu..
"psst..tolong aku Naz..please help me please.."
Aku lihat mukanya cemas dan ada 3 titik peluh sedang menuruni kedut mukanya..oh ya,aku jalan tak lah terkangkang seperti ilustrasi diatas ya..ok,kita teruskan semula...
.
..aku curiga..dia macam tengah susah..macam kena buli..
.
.

Aku bertukar ke mode hero serta merta...
Aku memang bencikan buli..guli pun aku benci..sebab aku selalu kalah, jadi guli aku asyik kena rampas je..
Kini aku bertekad...
Pengalaman menjadi ketua pengawas semasa sekolah rendah batch 1993-1998 
tak kan aku sia2kan untuk selamatkan golongan lemah ni..mereka perlu dibela!!

Sekilas kilat dilangit,sudah ku tahu jantan betinanya...aku TERJAHHH!!...
Akan aku hapus keparat durjana ini..Persetan..
Aku akan selamatkan kau John Statham..
.
.
..
.
.
.
.
Ok,cerita kat atas ni karut je...nama watak pun tipu..sebenarnya disebalik pintu tu...
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

"Bro, jemput makan roti cecah asam pedas Melaka bro..terbaik ni Abg Sabri bawa.."
"Wah, asam pedas Melaka faveret aku kot..lagi tadi makan tak ajak weh.."
"Kau makan free semua terbaik..."  

.......buat tak dengar........=_=''


Terima kasih abg Sabri catering kerana menaja minum petang kami - Roti Cecah Asam Pedas Melaka..
Makan petang2 masa tengah hujan memang best..hehehe





p/s : biar makan yang biasa2 je asalkan kongsi dengan kawan2..jangan makan mewah2 tapi pelahap sendiri..makan ramai2 memang eratkan silatulrahim kan?hehehe..

2 komen

Write komen
rL
AUTHOR
October 31, 2011 at 8:08 PM delete

...wuwu...kenangan terindah...(T_T)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 31, 2011 at 10:15 PM delete

haha..true indeed..makan ramai2 memang best..

Reply
avatar