Diari Suami Isteri 2

28.3.16 4 Comments A+ a-






Bismillahi Rahmani Rahim


Aku dihadiahi sebuah buku sketches oleh Puan Isteri pada episod lepas..
Apakah sambungan seterusnya?

Jeng jeng jeng..






















































Aku dengan Puan isteri memang kuat imaginasi..
Padahal, apa pun belum buat lagi..huhu

Itulah kimia kami :)




4 komen

Write komen
Zyra Roxx
AUTHOR
March 28, 2016 at 4:30 AM delete

Hahaha berangan itu percuma ><

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
March 28, 2016 at 9:27 AM delete

angan2 boleh menjadi realiti bruh, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan, janji dongibab :p

Reply
avatar
Noor Suraya
AUTHOR
March 29, 2016 at 5:27 PM delete

yalah...berangan tu percuma.hehehehe..tak kena bayaq...selagi mampu...do it!.ahhahaa....terlebih mampu...realisasikan.hehehe...

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
March 30, 2016 at 5:28 AM delete

Aduiiii...
Ni yang rasa macam tak sabar nak ada isteri ni. Hahahaha

Btw Bruh, boleh je kalau kau istiqamah dan sentiasa maju dalam berkarya.
Nanti dah kaya jangan lupa aku. Ajak aku pergi Korea & Japan sekali. #eh

Reply
avatar