Running Kartunster

22.2.13 18 Comments A+ a-




Bismillahi Rahmani Rahim


Entri balas untuk Blog Abiang Jonni

Maap la semua dah lama tak update..
Aku sakit sikit..
Dah dekat 2 minggu tak sembuh-sembuh lagi..
Sakit apa?
Hmm..macam ni ceritanya..
Masa tu sebelum Gong Xi Fa Chai..
Hari tu aku mintak Cik Buahati teman aku lukis kartun..
Aku sihat-sihat je masa tu..
































































Bila tengok Cik Buahati tiba-tiba gelak sorang-sorang aku dah ah! parah..kronik ni..
Bayangkan bila aku drive pun kadang-kadang dia tiba-tiba gelak-gelak..
Walhal aku tak buat lawak pun..
Padahal akulah yang paling kelakar sekali dihatinya keh keh keh..
Puas aku cuba menolak tapi beriya dia mintak aku tengok..
"Try lah tengok, sekali je..sekali je.." ujarnya dengan muka sweet..
Ego yang aku cuba pertahankan untuk tak nak tengok cerita korea musnah..
Jadi, atas nawaitu untuk mengupas misteri gelak sorang-sorang masa aku drive ni, aku beralah..
Aku cuba untuk layan cerita Running Man yang dia kata kelakar "sangat" ni..



































































































Dibawah minda separa sedar, perbualan berikut berlaku..






Ya! Aku menghidap sakit naktengokceritarunningmanpuaspuassampaimuntah..
Akhirnya, aku mintak cerita tu dengan Cik Buahati je lagi senang semua episod dia ada keh keh keh..
Kronik dah sakit aku ni..Alamak, sakit aku dah datang balik dah!
Ok semua, aku nak cari running ball dulu..Nak buat ubat..

babai!







Tiba-tiba nama team running man aku hafal!
Apa kena entah dengan aku ni..
Arghh!


18 komen

Write komen
mira aziz
AUTHOR
February 22, 2013 at 2:59 AM delete

kann. Running Man memang terbaik !! hahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 22, 2013 at 3:10 AM delete


Saya 40 tahun... mula mula si bini yang tengok ... sama seperti cerita saudara... sekarang cerita tu dirakam di astro pvr... since a month ago dah stop tgk axn or movie. Dok ulang running man jer... malaysian start cuba buat ... to gagal segagalnya....

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
February 22, 2013 at 4:36 AM delete

woo lyn tu.. XD. kami lyn tak lyn je running man ni. ada tengok, takde tukar channel lain. tp tupon jenis kalo org lain pegang remote, klu sy yg pegang remote. sory runningman2. backhand bagi. XDD! walauapa apun sekalung tahniah diucapkan pd en.nazha.

Reply
avatar
February 22, 2013 at 7:05 AM delete

memang sah kau ni dah parah bro.. tapi selagi 'sakit' kau ni x membahayakan n berjangkit kat orang lain, layankan je sampai sembuh balik nanti. hahaha~

Reply
avatar
Keri
AUTHOR
February 22, 2013 at 7:34 AM delete

aku tengok 2-3 episod je. kt youtube je pun.
mula2 excited gak.. tapi tetibe pintu hati diketuk hidayah.. cewahh..
maka aku menghentikan kegiatan buang masa tu haha

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
February 22, 2013 at 10:54 AM delete

LoL parah teruk gak kes hang ni... dasat penangan k-drama ni yer, aku tak der la ketagih, tengok camtu2 jer, mostly bosan bagi aku, sparuh jalan dah stop... ahahah

Reply
avatar
February 22, 2013 at 8:35 PM delete

ada la dalam 7 tahun saya tak layan drama korea ni lepas full house..ingat nak ceburkan diri balik tapi biar la dulu..tunggu baby 1st kenal dunia ni dulu..hehe

Reply
avatar
The Sharkox
AUTHOR
February 23, 2013 at 6:09 AM delete

Aku dalam situasi yg sama macam engko. adik aku suruh tengok. aku tengok aku tahan gelak bagi memastikan ego "running man ni tak lawak" dapat dikekalkan. padahal dalam hati dah ngekek2 tengok si zirafah

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
February 23, 2013 at 7:40 AM delete

TIIDAAAAKKK!!!
Seorang lagi brader dah dihanyutkan oleh arus Running Man..

I am alone in this crowded world..

Reply
avatar
ankeljonni
AUTHOR
February 23, 2013 at 11:10 AM delete

kehkehkehkeh... woooooo... dah terjebak dah bro ye... huhuhu..

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
February 23, 2013 at 10:08 PM delete

broo.. aku pun sama... dah terjebak tak boleh nak elak... hua hua hua...

Reply
avatar
February 24, 2013 at 8:34 AM delete

xlayan tp nak layan sebab medah terpengaryh,..hohohoh

Reply
avatar
hime s
AUTHOR
February 24, 2013 at 9:24 PM delete

running man lawak, tapi aku lagi suka gaki no tsukai, especially 24hr Batsu Game :D

Reply
avatar
Amin Aizuddin
AUTHOR
February 28, 2013 at 6:39 PM delete

Errr...layan jugak rupanye.
Ada orang kata lebih lawak dari Senario.Entahlah,jiwa aku bukan untuk Korea so aku tak layan :p

Reply
avatar
cci
AUTHOR
March 5, 2013 at 12:23 AM delete

x pernah tgk pun..hohoho

Reply
avatar
syanabel
AUTHOR
March 5, 2013 at 6:34 AM delete

same lah..haha. running man memang best!

Reply
avatar
YouSOF
AUTHOR
March 5, 2013 at 10:38 PM delete

Hahah.. Nasib baik aku belum terjebak ;D

Aku ada layan 2,3 episod dan aku rasa benda adalah running man memang lawak, cuma aku belum rajin lagi nak mintak salinan lembut dekat geng yang dah terjebak hehe

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
January 4, 2016 at 5:42 PM delete

Hihi, dah cakap dah, runing man tu lawak kan~~ tak percaya... hahaha

From Cik Buahati ^v^

Reply
avatar