Lawak Lorong Belakang 4

30.11.15 5 Comments A+ a-






Bismillahi Rahmani Rahim







Ini adalah tetralogi komik LLB yang ke 4 dan yang terakhir..
Buat masa ni aku belum ada plan nak sambung komik strip ni..
huhu..

Satu, sebab idea takde..
Dua, sebab takde idea..

Untuk yang bertanya kenapa komik2 strip ni kena rejek, aku pun tak tahu..
Tapi mungkin sebab aku belum sampai makam tertinggi pembuatan komik konsep 
macam ni kot..
Sebab ada je yang tak paham lawak LLB yang aku buat dalam entri sebelum ni haha :D










































Lepas ni nak buat entri pasal komik Buasirotak pulak huhu :)
Tunggu..






5 komen

Write komen
cEro
AUTHOR
December 1, 2015 at 8:08 AM delete

Aku nak kau sambung lagi LLB ni...
Lagi best kalau kau buat kisah dari mula, pengenalan watak utama dia si pengemis tu. Hehe
Kalau kau buat secara bersiri, aku akan jadi peminat no.1 LLB ni. Janji. Hehe

Reply
avatar
Zyra Roxx
AUTHOR
December 3, 2015 at 4:18 PM delete

sama denga cEro, janji!

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
December 19, 2015 at 11:49 PM delete

Updatelah selalu Bero.. kitorang dah kekurangan sumber bacaan komik free ni... koh koh koh

Reply
avatar
JUNAIDI
AUTHOR
February 2, 2016 at 4:16 PM delete

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Reply
avatar