Emak Heroku

15.5.13 15 Comments A+ a-


Bismillahi Rahmani Rahim



Tajuk : Emak Heroku








































































































































































Selamat Hari Emak ;-)

15 komen

Write komen
Gee GTG
AUTHOR
May 15, 2013 at 3:42 AM delete

salam.. sangat comel^^

hahaha.. buat2 tergelak petang2 senja ni..

awesome mother make awesome children^^

Reply
avatar
||aLeaSaRa||
AUTHOR
May 15, 2013 at 4:56 AM delete

slm..comel je cubitan tu.tiba2 turut terasa telinga dipulas hahahaa...

Reply
avatar
May 15, 2013 at 5:29 AM delete

tu bukan pulas telinga.. tapi tarik hujung rambut kat tepi telinga. memang pedih woo..

Reply
avatar
Taufik
AUTHOR
May 15, 2013 at 5:35 AM delete

tarik sideburn haha

Reply
avatar
BiskOt
AUTHOR
May 15, 2013 at 7:43 AM delete

jelites nya emak katun ni, kain apron mahal macam matel superman.. mak-mak sedunia selamat hari guru. ^O^b , kalau emak tak ajar kita, kita pun kurang ajar.

Reply
avatar
C++
AUTHOR
May 15, 2013 at 7:58 AM delete

Bhai Taufik...

Pergh... lama dah tak kena itu macam punya siksaan.... hahaha

Reply
avatar
keri ikhwan
AUTHOR
May 15, 2013 at 9:37 AM delete

tarik kuat2 smpai tercabut 2-3 helai rambut... perghhh

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
May 15, 2013 at 8:47 PM delete

tarik sideburn adalah hukuman lejen

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
May 15, 2013 at 9:38 PM delete

tarik sideburn... memang pedih gila... kah kah kah

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
May 18, 2013 at 8:15 AM delete

oh baru aku tau ada hukuman sebegitu rupa lol...

Reply
avatar
deno
AUTHOR
May 22, 2013 at 11:29 AM delete

part belakang paling lawak! haha

Reply
avatar
May 25, 2013 at 11:08 AM delete

perghh,tarik sideburn. teman pon dulu suka sangat menyakat adik. tapi takdela sampai tarik sideburn, kurang kurang mak tunjuk hanger pon teman dah takot. :)

Reply
avatar