Dilema Tugiman Si Peneroka Felda

24.10.14 5 Comments A+ a-




Bismillahi Rahmani Rahim





























Tugiman tinggal di Felda Taib Andak Johor..
Beliau masih belum pasti pasukan manakah dihatinya..
Begitulah dilema beliau..



Apapun, selamat Tahun Baru Islam 1436 Hijrah 
dari aku :)



Moga tahun baru menjanjikan sesuatu yang lebih baik untuk pengHIJRAHan diri kita..







5 komen

Write komen
skulluv
AUTHOR
October 24, 2014 at 9:14 AM delete

sokong je yang menang nanti. haha

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
October 25, 2014 at 12:15 AM delete

Tapi kan awak...tapi kan...

...saya tak tengok bola...hehehe
Tapi nak sokong Felda United jugak boleh? hehehe

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
October 25, 2014 at 6:11 AM delete

aku rasa macam better kalau sokong felda gak kot... hahah ;3

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
October 25, 2014 at 7:26 AM delete

Nasib baik aku tak sokong mana mana... wkwkwkw

Reply
avatar
Zyra Roxx
AUTHOR
December 1, 2014 at 5:44 PM delete

hahaha kesian tugiman. semoga tahun baru ini dilimpahi dengan barakah utk kita semua :)

Reply
avatar