GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Artikel Pilihan

27.3.14 12 Comments A+ a-






Bismillahi Rahmani Rahim





Sempena meraikan entri ke 1000 blog buasirotak, 
aku dengan takzimnya menyahut seruan kontest yang diadakan heh heh heh..
Sebelum tu, Tahinah Tahniah Buasir Otak atas pencapaian luar biasa @ abnormal ni..





klik-klik banner ini










Jadi entri bertajuk : Baling Tin



























































Pernah main baling tin/baling selipar ? :-)
berbirat woo badan kena selipor..


12 komen

Write komen
Unknown
AUTHOR
March 27, 2014 at 8:24 PM delete

hahahahahaha..kiut sgt.boleh tgh mkn nak cari pasai lg ngn mamak tu..hahahahhaa..

Reply
avatar
Shahrul Yusof
AUTHOR
March 27, 2014 at 8:48 PM delete

Ni kecik kecik dulu mesti 'sharpshooter' time main baling selipar kan. Hehehe

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
March 28, 2014 at 11:09 AM delete

Walaupun aku bukanlah pemain baling selipar yg fanatik, tp temptation nak jatuhkan tin-tin tinggi dekat kedai mamak memang ada...
Tambahan pula sebelah tin-tin tu disusun plak buah epal tinggi-tinggi...hehehehe

Reply
avatar
Keri
AUTHOR
March 29, 2014 at 6:29 AM delete

haha.. kumpul la tin sendiri. main baling2 kat rumah cukupla.

Reply
avatar
March 30, 2014 at 7:07 PM delete

hahaha.. ni lucu.. siap ada kartoon lagi. dulu masa kecik2, aku pernah pilih ice cream yang 10sen tu.. then aku campak2 ice creamnya sebab perisa macam tak sedap, sekali ambik ko kena sedebik penampar kat bahu aku dengan tokey kedai tu. kahkahkah. padan muka aku. kawan2 semua dok bantai gelak aku.. sakit dol! btw, good luck!

moh baca artikel saya juga
http://masyghulonline.blogspot.com/2014/02/giveaway-contest-gila-buasir-otak.html

-admin-

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
April 3, 2014 at 5:38 AM delete

Aku pakar baling tin.. dululah tapinya.. kakakkaa...

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
April 7, 2014 at 1:37 AM delete

ja... ja... jahatnya hang... hahah ;p

Reply
avatar
Mohd Adib
AUTHOR
April 10, 2014 at 9:09 AM delete

haha.. kesian kat tukang kedai tu..

http://www.adibsite.com/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 15, 2014 at 12:44 AM delete

ya Allah.. bleh plak main tuju tin kat situ ye.. :p

Assalam..
singgah sini dr rumah tuan penganjur contest..:)
http://husnazahidi.blogspot.com/2014/04/giveaway-contest-gila-buasir-otak.html
goodluck!!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 22, 2014 at 5:25 PM delete

Kesian mamak tu saiton.

Btw, kau ada bakat.

Reply
avatar
YouSOF
AUTHOR
May 15, 2014 at 8:25 PM delete

Kadang² keinginan mcm tu datang tak kena pada tempat dan waktu yg sesuai.. hehehe

Game ni mmg best. gabungan kelincahan + keberanian + kesakitan dilempar selipar. haha

Reply
avatar