Tak Lawak Sangatlah Kan :D

8.3.12 3 Comments A+ a-





Bismillahi Rahmani Rahim




Apa ni?







Ini kartun saya buat untuk buletin di tempat kerja.

Yang ni untuk terbitan edisi ke - 2

Dulu masa buat kartun untuk terbitan pertama, tajuknya "LAWAK MAKMAL"

Tapi, jadi bahan pula sebab kartun tu ...... 

"Tak lawak pun" ujar kawan saya.

Sebab tu tajuk edisi ke 2 ni saya buat tajuk macam tu..

Jadi, tak lah kena bahan di kemudian hari :D

Bahahaha..Hidup kenalah positif OK :)






p/s : ya saya tahu yang ni pun tak lawak juga...

3 komen

Write komen
Anonymous
AUTHOR
March 12, 2012 at 6:03 AM delete

hahahahah ni pun x lawak sgt ar der..@vatarpe@r

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 12, 2012 at 7:48 PM delete

lawak la..hihihi

Reply
avatar
nazha anua
AUTHOR
March 13, 2012 at 2:23 AM delete

damn anda semua ! ;-D hahaha

Reply
avatar