Perutusan Tahun Baru 2015 Kartunster

13.1.15 7 Comments A+ a-






Bismillahi Rahmani Rahim




Selepas lebih sebulan dua menyepi dan tanpa apa-apa intro yang panjang, aku terus update entri ni dengan panel  seorang guru yang tiba-tiba menanyakan satu soalan kepada anak muridnya..

















..dan cepat-cepat aku khatamkan entri ni dengan satu sebuah teka-teki misteri berbentuk coding..









































Sapa dapat jawab memecahkan coding ni memang power..
Sebab ada 1 bahagian dalam otak dia yang masih belum pupus..

7 komen

Write komen
plain83
AUTHOR
January 13, 2015 at 3:52 AM delete

Alhamdulillah, sel-sel otak aku dalam kompartmen men-decode tulisan jawi masih lagi berhubung... Selamat masuk sekolah semua murid2 :)

*uhuk2*... mana dak cEro ni? janji aritu nak tolong bersihkan sawang kat blog hang ni nazha... lulz ;3

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
January 13, 2015 at 4:40 AM delete

ya ya yaa... aku masih boleh decode tulisan tersebut tanpa masalah... hahahaha...

dendiam lama tetiba nak bagi code bagai.. lempang kang... koh koh koh

Reply
avatar
C++
AUTHOR
January 13, 2015 at 5:28 AM delete

Bhai NaZha....

Hancuss... gua dah tak reti nak baca coding ..... Hahaha.....

Itu dier tulis "Selamat Hari Raya" ker???

Reply
avatar
K
AUTHOR
January 13, 2015 at 7:57 AM delete

Coding yang ter'kacang'! :)

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
January 13, 2015 at 5:29 PM delete

merangkak2 baca coding tu..ahahahaha

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
January 13, 2015 at 9:10 PM delete

**hembus habuk, sapu sawang**
Encik Nazha, sila selalu update!!!

Hm...apa kata satu hari kan kita buat entri penuh tulisan jawi...hehehe

Reply
avatar
aku_ein
AUTHOR
January 15, 2015 at 12:41 AM delete

Perutusan tahun baru..tapi dah tengah bulan..hohoho...tapi aku suka jawapan budak kat atas tu..

sekali naza tulish arab daa...

Reply
avatar