Aku ex ejen Iluminati

10.2.14 10 Comments A+ a-





Bismillahi Rahmani Rahim












Aku ex ejen Iluminati..
Keturunan aku ada sejak berabad-abad dahulu hingga zaman milenia ini..
Dulu aku dilahirkan untuk menggembirakan dia..
Dulu aku dibesarkan untuk menemani hari-hari dia..
Aku bahagia..










Aku ex ejen Iluminati..
Sekarang tak lagi..
Aku dah sebati dengan judi..
Aku dah sebati dengan duit..
Aku dah sebati dengan bookie..



















Aku ex ejen Iluminati..
Aku tak ada kaki..
Tapi aku memijak dunia..
Aku tak ada kaki..
Tapi aku boleh menyepak dan mencedera..
Aku tak ada hati..
Tapi aku boleh buat dia luka..
Aku boleh buat dia kecewa..




















Aku ex ejen Iluminati..
Aku tak ada muka..
Tapi aku boleh buat dia gelisah..
Aku tak ada muka..
Tapi aku boleh buat dia gundah..
Aku tak ada wajah..
Tapi aku boleh buat dia ketawa..
Gelak macam gila bila tengok orang lain durja..



















Aku ex ejen Iluminati..
Aku tak ada apa-apa..
Emosi, perasan mahupun kudrat..
Aku tak bisa menolong di saat akhir dia..
Aku takkan menemani dia sampai bila-bila..
Aku tahu dia akan disoal..
Siapa Tuhanmu?
Siapa Imammu?
Tapi bukan..



















Aku ex ejen Iluminati..
Memang aku suka buat dia berbalah..
Memang aku suka tengok dia menderita..
Memang aku suka tengok dia berdarah..

Kah Kah Kah..
Kah Kah Kah..































Sajak bodoh ini dikarang untuk manusia bodoh,

Yang benar,

10 komen

Write komen
Zyra Roxx
AUTHOR
February 10, 2014 at 3:05 AM delete

Nais betul sajak. Khakha

Reply
avatar
Amir Khalis
AUTHOR
February 10, 2014 at 4:13 AM delete

ini semua sebab sukan star hahaha :D

Reply
avatar
Keri
AUTHOR
February 10, 2014 at 5:54 AM delete

fuuyoo.. terbaik laa!
suspen betul sajaknya. pedih bg yg terkena atas batang hidung

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
February 10, 2014 at 6:59 AM delete

kah kah kah... aku juga bukan agen illuminati... kah kah kah ;p

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
February 10, 2014 at 8:54 AM delete

Wahahaha,
bab bola pun boleh gaduh...

Reply
avatar
Aujinz
AUTHOR
February 10, 2014 at 8:21 PM delete

pasal bola pon nak gaduh.. bodoh memantul mantul ~

Reply
avatar
Dayang Deno
AUTHOR
February 11, 2014 at 12:42 PM delete

pasal bola pun bleh gaduhkan... haiya.... baik makan kitkat

Reply
avatar
ankeljonni
AUTHOR
February 11, 2014 at 11:41 PM delete

aku bukan ejen insurans.....

Reply
avatar
Len Inouie
AUTHOR
May 21, 2014 at 7:48 PM delete

Seg tiga dengan tongue out tu xleh belah.

Reply
avatar